STS a instalat un call-center cu 272 de linii telefonice pentru DSP Bucuresti
STS a instalat un call-center cu 272 de linii telefonice pentru DSP Bucuresti
Citeste mai mult: https://www.formaremedicala.ro/sts-a-instalat-un-call-center-cu-272-de-linii-telefonice-pentru-dsp-bucuresti/
STS anunta ca a instalat 272 de linii telefonice pentru operationalizarea unui call-center la Arena Nationala, prin intermediul caruia Institutia Prefectului Municipiului Bucuresti, Primaria Generala si Directia de Sanatate Publica Bucuresti vin in sprijinul cetatenilor, intr-un moment dificil, in care oamenii au nevoie de informatii privind pandemia de coronavirus.
Call-center-ul functioneaza in cadrul DSP si sta la dispozitia persoanelor care apeleaza numarul unic 021/9462, de luni pana duminica, in intervalul orar 08:00-22:00.
Potrivit anuntului facut de STS, la capatul celalalt al firului raspund peste 140 de studenti ai Facultatii de Medicina din cadrul Universitatii de Medicina si Farmacie „Carol Davila” si ai Institutului Medico-Militar din cadrul Ministerului Apararii Nationale si alti voluntari din societatea civila care ii sprijina benevol pe medici in realizarea anchetelor epidemiologice.
Acest call-center este un suport important pentru protectia si sanatatea cetatenilor, dar si un ajutor in prevenirea raspandirii pandemiei de coronavirus in Capitala si in zonele limitrofe.
Etichete: call-center dsp, informatii dsp coronavirus, linii telefonice dsp
Autor: Adriana Pavel
0 Comentarii