Pacientii de la SCJU Arad pot oferi, printr-o aplicatie, un feedback despre servicii si personal
Pacientii de la SCJU Arad pot oferi, printr-o aplicatie, un feedback despre servicii si personal
Citeste mai mult: https://www.formaremedicala.ro/pacientii-de-la-scju-arad-pot-oferi-printr-o-aplicatie-un-feedback-despre-servicii-si-personal/
Toti pacientii care ajung la Spitalul Clinic Judetean de Urgenta (SCJU) Arad, au acces la o aplicatie online prin care isi pot spune parerea despre serviciile medicale de care au beneficiat sau despre personal.
Ei vor primi un SMS pe telefon, cu un link catre un chestionar continand intrebari despre experienta pe care au avut-o in spital.
“In vara anului trecut am oferit pacientilor posibilitatea de a-si exprima, dupa externare, multumirea sau nemultumirea referitoare la conditiile de spitalizare si la serviciile medicale oferite, printr-o metoda simpla, prin intermediul unui mesaj text, pe telefon. De la sfarsitul lunii august si pana pe 31 ianuarie, au fost trimise, catre pacienti, 12.023 de chestionare, iar 1.934 de pacienti le-au si completat. Marea majoritate a raspunsurilor au evidentiat ca pacientii sunt multumiti (51,22%) si foarte multumiti (31.20%) de serviciile medicale, iar printre nemultumiri se numara, in special, conditiile de spitalizare din sectiile care isi desfasoara activitatea in cladiri vechi precum cele din incinta fostului Spital Municipal sau fostului Spital Matern. Vrem sa aflam si experientele pacientilor care beneficiaza de servicii medicale in regim de urgenta sau in cabinetele din ambulatoriu. Cu ajutorul raspunsurilor primite consideram ca vom putea imbunatati activitatea fiecaruia dintre noi, pentru a acorda servicii medicale eficiente”, a declarat managerul SCJU Arad, Florina Ionescu, potrivit Agerpres.
Pacientii au la dispozitie un interval de doua saptamani pentru a folosit aplicatia ‘SMS Feedback’, dupa ce primesc pe telefon un link si urmatorul mesaj: ‘Va rugam sa raspundeti intrebarilor din chestionarul urmator. Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Arad’.
Dupa accesarea link-ului, ei vor raspunde la intrebari referitoare la activitatea si implicarea medicului, asistentilor medicali, infirmierilor, despre comunicarea acestora atat cu pacientii, cat si cu apartinatorii, dar si despre curatenie sau, in cazul UPU, despre timpii de asteptare si efectuarea triajului. La finalul chestionarului, pacientii au posibilitatea sa scrie observatii referitoare la aspectele pozitive sau negative constatate in timpul experientei avute la spital.
Potrivit sursei citate, raspunsurile vor fi centralizate si analizate in Consiliul Medical si in Comitetul Director.
Etichete: SCJU Arad, feedback servicii si personal medical, aplicatie SCJU Arad
Autor: Adriana Pavel
0 Comentarii