Presedintele CMR solicita conducerii CNAS sa rezolve problema functionarii sistemului informatic
Presedintele CMR solicita conducerii CNAS sa rezolve problema functionarii sistemului informatic
Citeste mai mult: https://www.formaremedicala.ro/presedintele-cmr-solicita-conducerii-cnas-sa-rezolve-problema-functionarii-sistemului-informatic/
Presedintele Colegiului Medicilor din Romania ( CMR), Dr. Gheorghe Borcean, a trimis o adresa catre presedintele Casei Nationale de Asigurari de Sanatate( CNAS), Radu Tibichi, in care ii solicita rezolvarea problemelor aparute in functionarea sistemului informatic.
Colegiul Medicilor din Romania, in calitatea sa de reprezentant legal al medicilor furnizori de service medicale aflati in relatie contractuala cu casele de asigurari de sanatate, a fost sesizat de nenumarati medici din ambulatoriul de specialitate si medici din unitati sanitare cu paturi din teritoriu in legatura cu disfunctionalitati majore in desfasurarea activitatii, inregistrarea si raportarea serviciilor medicale catre casele de asigurari de sanatate.
Exista in acest moment riscul major, in continuare, ca servicii medicale efectuate de catre furnizori sa nu fie recunoscute si nici decontate.
La randul nostru va solicitam, domnule presedinte, sa analizati cu toata seriozitatea problemele care ne-au fost semnalate si pe care vi le semnalam la randul nostru, cu rugamintea de a rezolva cu celeritate maxima problemele amintite.
Primii medici care au sesizat aceasta problema au fost medicii de familie, care au emis de curand o adresa in care, la fel, isi exprima ingrijorarea in legatura cu sistemul informatic si validarea serviciilor. Apoi, au urmat si medici de alte specialitati.
Citeste si: Medicii de familie sunt ingrijorati de erorile sistemelor informatice ale CNAS
Autor: FormareMedicala.ro
2 Comentarii
buna ziua ,
cred ca ar trebui sa exixte un serviciul din cadrul Ministerului Sanatatii care sa verifice si serviiciile pe care cei de la CAS le pun la dispozitia medicilor, prin personalizari incomplete si multe nomenclatoare si personalizari sunt deficitare si nu se stie nimic de introducerea datelor – lipsa in program . Chiar si la consulturi pe 112 – ACD – servicii care ne spune la validare ca sunt Ok- fara erori si la raportare ne apar erori de alegerea serviciului – .
ar trebui verificat si personalul de la CAS – care de multe ori vorbesc foarte urat cu medicii si nu ofera solutii si informari la creselile care sunt clar in programul SIUI –
va multumesc
Cand CNAS , proprietar al sistemului informatic de validarea serviciilor , isi va asuma responsabilitatea functionarii acestuia nu numai a avantajelor produse de acesta ci si a “coplatii” pagubelor produse furnizorilor de servicii medicale?