Servicii de mentenanta si help-desk pentru CNAS
Servicii de mentenanta si help-desk pentru CNAS
Citeste mai mult: https://www.formaremedicala.ro/servicii-de-mentenanta-si-help-desk-pentru-cnas/
Casa Nationala de Asigurari de Sanatate (CNAS) a cumparat servicii de help-desk, mentenanta si suport tehnic pentru sistemul informatic al cardului electronic de asigurari de sanatate, se arata intr-un anunt publicat vineri in SEAP.
Potrivit unui anunt publicat vineri pe SEAP , pe 21 noiembrie, a fost incheiat cu societatea Teamnet International SA din Ploiesti un “acord cadru de servicii de help-desk, mentenanta si suport tehnic aferente componentei aplicative a sistemului informatic cardul electronic de asigurari de sanatate”.
Valoarea totala finala a acestuia este de 14.755.500 de lei, fara TVA, iar durata — 36 de luni, relateaza Agerpres.
Potrivit sursei mentionate, acordul a fost incheiat in urma unei proceduri de licitatie deschisa, criteriul de atribuire fiind pretul cel mai scazut.
Tot printr-o licitatie deschisa, CNAS a incheiat cu Teamnet International SA si “un contract subsecvent de help-desk, mentenanta si suport tehnic aferente componentei aplicative a sistemului informatic cardul electronic de asigurari de sanatate”, in valoare de 167.438 de lei, fara TVA, cu durata de o luna, potrivit unui alt anunt publicat vineri in SEAP.
Autor: FormareMedicala.ro
0 Comentarii